میز ناهار خوری مناسب خانه های کوچک
نوشته شده توسط : محسن علیزاده

در این مطلب قصد داریم انواع میز های ناهار خوری که مخصوص خانه های کوچک و کم جا است و درآشپزخانه یا هر مکان دیگری که برای میز ناهار خوری در نظر دارید تهیه نمائید را به شما معرفی کنیم. اگر نگران فضای کم خانه تان هنگام خرید میز ناهار خوری هستید ، می توانم بگویم امروزه مدل های متنوعی از این میز ها وجود دارند که فضای بسیار کمی را در خانه شما میگیرند و نگرانی شما بی مورد است. بعد از معرفی انواع میز های ناهار خوری کم جا بسیاری از مدل های متنوع آن را در این مطلب برایتان گردآوری کرده ایم.

اگر آشپزخانه قلب هر خانه ای است ، پس اتاق ناهار خوری یک فضای داخلی ، پر از عشق و غذای زیاد است. این مکانی است که کل خانواده می توانند در آن جمع شوند و یک وعده غذایی را میل کنند ، بنابراین انتخاب میز ناهار خوری مناسب در تأمین فضای کافی در حالی که با دکوراسیون موجود شما ترکیب خوبی داشته باشد بسیار مهم است. خوشبختانه برای بهره مندی از یک میز غذاخوری خوب نیازی به زندگی در یک خانه بزرگ نیست.

همه اتاق های غذاخوری یکسان نیستند و بعضی از خانه ها فضای مشخصی برای غذا خوردن ندارند. برای ایجاد یک اتاق ناهار خوری یا آشپزخانه مخصوص غذا که احساس باز بودن و کارایی داشته باشد ، بهترین مکان برای شروع میز است. پس از همه ، این بزرگترین قطعه مبلمان در اتاق خواهد بود. هنگام خرید میزهای ناهار خوری برای فضاهای کوچک ، گزینه هایی با سطح نسبتاً کم یا یکی با شکل مطلوب را در نظر بگیرید که می تواند گوشه در خانه قرار بگیرد و افراد زیادی را در خود جای دهد.

میز ناهار خوری تاشو

برخی مدل های میز ناهار خوری تاشو هستند و معمولاً حداکثر تا 7 نفر می توانند دور آن بنشینند و از آن میز ناهار خوری استفاده کنند.

میز های ناهار خوری 2 نفره و 4 نفره کوچک

این نوع میز ها در عین زیبایی، بسیار عالی و کارآمد هستند.  این نوع میز های کم جا معمولاً به شکل های مربع، بیضی یا دایره شکل هستند تا فضای کمتری را به خود اختصاص دهند. میز های ناهار خوری گرد و جمع و جور بسیار محبوب هستند و زیبایی بسیار خوبی هم دارند.

 شما با تهیه یکی از این میز های غذاخوری می توانید در کنار خانواده و دوستان و حتی همکارانتان بنشینید و به بحث و گفتگو بپردازید و غذایی را که دوست دارید نوش جان کنید.

همچنین این نوع میز های برای دورهمی ها بسیار عالی و کارآمد به نظر می رسند. می توانید تفریح ها و بازی هایی مانند شطرنج، تخته نرد، منچ و مارپله و ... را بر روی این میز ها با دوستانتان بازی کنید و لذت ببرید.

منبع : https://www.bhg.com/rooms/dining-room/furniture/best-dining-tables-small-spaces/





:: بازدید از این مطلب : 221544
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: